Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-06-04

God morgon!

Okej okej, det är inte morgon längre. Om du inte läser det här inlägget någon morgon framöver då förstås. Men nu när jag skriver detta inlägg så är klockan tre på eftermiddagen men det känns som morgon, trots att jag vaknade före åtta i morse.

Vet inte varför det känns så, det har ju ändå varit hålligång hela dagen. Filip har haft en kompis här som har sovit över till idag men som nu cyklat hem igen. Innan kompisen åkte hem så var vi och badade vid Gullnäsgården och innan det så höll jag på med tvätten. Ronya är på jobbet och jag ligger i soffan bredvid Frida och somnar bloggar.

Är trött som en gnu, trots nästan åtta timmars sömn i natt och än så länge vilodag idag. Jag har ju faktiskt cyklat sju gånger på fyra dagar så jag borde vara lite trött. Ska sova mycket i natt också så kanske jag hamnar på banan igen. Apropå bana så har jag börjat fundera på om jag inte ska testa det där med att springa igen. I teorin så verkar ju löpträning vara någonting bra och härligt.

Först full fart, sedan trötta. I alla fall den yngsta och jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar