Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-06-19

Ny video ute nu!



God morgon vänner!

Söndag = sömnrapport. Denna vecka så landade snittet på 6:43 men då har jag faktiskt sovit över åtta timmar fyra av dom fem senaste nätterna. Så det går åt rätt håll. Kanske lyckas jag sova bra genom semestern och då borde jag ju bli världens snabbaste cyklist där under andra halvan av juli.

Sent igår så blev min senaste video klar på YouTube och den är från Le Peloton Falun i torsdags, komplett med en massa data från Garmin:

Det blev ju som ni kanske märker hela filmen, men det går att dels dubbla hastigheten men man kan ju också hoppa runt i filmen om man inte riktigt vill se allt. I beskrivningen till filmen så har jag skrivit ner några "highligts". Här är en länk till filmen: https://www.youtube.com/watch?v=fdbizNdzo08
För att aldrig riskera att missa en video från mig så kan ni enkelt prenumerera på min YouTube-kanal genom att klicka här.

Igår hade jag en vilodag men idag tänkte jag springa igen faktiskt. Det blir ju mitt tredje löppass på typ fem år men faktiskt var det bara två veckor sedan jag sprang senast. Då sprang jag 5 km i varierad terräng och idag tänkte jag springa en mil så fort jag orkar, så får vi se vart det landar.
Benen kommer ju att vara helt trasiga i typ en vecka efteråt, men det är en rätt go känsla det med. För att eventuellt lindra biverkningarna något så tänkte jag cykla en kort sväng efteråt.

1 kommentar:

  1. Cool film, om man får önska nåt vore det att du ställer in watten så att den inte läser av hela tiden för att det fladdrar så och är svårt att se, visst finns det ett läge på garmin där den visar ett snitt på 3 eller 10 sekunder?

    SvaraRadera