Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-06-15

Uh-oh!

Godkväll vänner!

Det känns som om jag är uppe på övertid nu för det är ganska sent på kvällen och jag är i vanlig ordning trött. Ett jäkla gnäll om den där tröttheten, men så är det i alla fall. Tidigare idag fick jag med mig hela familjen ut på promenad, så vi var ute och gick i 75 minuter! Fint skit.
Jösses så tung Frida har blivit...

Skön familjestund på flera vis!

Fortsatt högintensivt på jobbet, precis som dom senaste tre och ett halvt åren. Mer eller mindre. "Det blir nog lugnare snart...". Men nu har jag bara två arbetsdagar kvar innan jag tar fyra veckors semester. Ser så mycket fram emot det.

Såg att TV4 ska sända Le Tour de France i sommar, skitkul! Blir bra för cykelsporten i Sverige att alla får tillgång till cykel på TV, nu kanske det kommer snackas lite mer cykel på arbetsplatser och ute på stan. Det krävs mycket av TV4 för att jag ska lämna Eurosport med Vacchi/Adamsson men för den stora allmänheten så är det givetvis grymt bra med satsningen från TV4.
Vet inte hur TV-kanaler räknar tittare nu för tiden, men det är kanske värt att ha två TV-apparater på under Touren...
Cykelboksförfattaren Gabriella Ekström ska vara expertkommentator hos TV4, det lovar gott.

Emil Lindgren och Fredrik Ericsson cyklar Biking Dalarnas alla cykelleder och det läggs ut filmer på Facebook varje dag, kika in här för att kolla på filmerna: https://www.facebook.com/Biking-Dalarna-364590716983727/?pnref=story.unseen-section

Imorgon är det Le Peloton här i Falun och jag tror att jag ska försöka vara med. Behöver ju fart, fart och fart. Om jag blir med så är nästa fråga om jag viker av halvvägs för att jag är nära jobbet, eller om jag kör hela och istället kommer sent till jobbet...

I måndags så passerade min Facebook-sida 2000 gilla-markeringar, mäktig milstolpe!

Nu lär jag nog göra racern cykelbar om det ska bli någon Le Peloton för mig imorgon och sedan är det väl läggdags, Le Peloton-gänget rullar ju iväg klockan 06.00...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar