Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-05-30

Högintensiv dag

Hoj cykelvänner!

Är helt slut i hela kroppen men har ändå inte tränat något. Visst får man vila två dagar efter ett långlopp? Det borde vara okej kan jag tycka. 

Trots ingen träning så är jag som sagt slut. Dagen gick i ett från 07 till 21 och då är det lätt att bli trött. Min lunch idag blev en tallrik müsli och ett par mackor. Efter jobbet... Hann precis slänga i mig det innan jag och småtjejerna styrde upp till Lugnet för Ebbahs cykelträning. När hon cyklade så var jag ute och gick längs min sträcka på Långa Lugnet och plockade ner banmarkeringarna. Hann med 3 av 8 kilometer. Cyklar resterande del imorgon tror jag. 
Väl hemma igen så var det matdags för tjejerna och sedan nattning av den yngsta förmågan följt av läggtjat på dom något äldre förmågorna.

Älskar den där stenätande tösabiten!!! Där sitter hon som stenätardrottningen nummer ett på en hög med stenar bakom garaget och mår gott i solen.

Frida styrde upp städningen på ett bra vis.

Ebbah hade cyklat upp till hopptornen och sedan den nya leden ner till Lugnet på sin träning, kul! Lerstänk på ryggen också, precis som det ska vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar