Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-05-31

Ett nytt inlägg på Långloppsbloggen och lite kort om min dag

Hej cykelvänner!

Ett nytt blogginlägg ligger nu ute på Långloppsbloggen, denna gång om hur jag hade det på Långa Lugnet. In och läs!

Idag har jag som vanligt jobbat. Det var jobbigt. Sedan åkte jag hem och då väntade familjen på mig för dom ville gå och bada(!!?!?). Så vi gick dit så dom äldre barnen fick bada. Frida är mer lik sina föräldrar och aktar sig helst från det ISkalla vattnet.


Nu har jag matat Frida och det är dags för henne att sova. Efter att jag har lagt henne så ska jag till Lugnet och avmarkera samt städa mina 8 kilometer av Långa Lugnets bana. Imorgon måste det vara rent och idag måste jag träna. Så det passar ju bra att kombinera dessa två aktiviteter tänkte jag.

Vi hörs imorgon igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar