Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-03-28

Dagens cykliga

God kväll kära läsare!

Hade tänkt träna idag, men prioriterade först jobb och sedan familj istället. Lite synd då jag själv känner att träning varannan dag inte för mig framåt så som jag kanske skulle önska. Men imorgon blir det i alla fall träning. Vi i Falu CK Elit ska köra ett gemensamt pass med lite fart och ett tempotest, ska bli skitkul. Dessutom blir det racerpremiär för detta år för mig och det ska givetvis bli kul bara det.

Har idag pratat telefon med tre personer med olika intressen och åsikter om SWE-Cup. Själv känner jag mig lite mitt i mellan allihopa. Alla har bra argument, men ingen har någon totallösning. Den totallösningen finns nog inte heller så det ska man inte vänta sig, ändå kul att snacka cykel med människor som har hjärta för sporten. Skulle det inte finnas människor med engagemang och hjärta för sporten så skulle den inte heller finnas, så dessa människor ska man ge utrymme.

Här har ni lite cykelsnack att lyssna på i kväll, eller varför inte till frukosten imorgon bitti. En intervju som Eurosports Malena Johansson gjorde med Fredrik Kessiakoff för en månad sedan.

1 kommentar: