Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-03-08

Försök på rekordfyror blev failfyror

Fyra fyraminutersintervaller på 370 watt och en ökning i sista har jag klarat av. Idag försökte jag på 372-376. Fixade det i dom tre första intervallerna, då fick jag tuppkam och gjorde en satsning på 380 watt i sista.  Det höll i lite drygt två minuter innan jag tvingades vika ner mig. Ändå nöjd med passet givetvis då jag nog skulle kunna bränna fyra fyror på runt 375 watt. Nästa gång siktar jag på att fixa 4x4 på nytt rekord och så gör jag idiotsatsningarna i en femte intervall istället...

Så här ser jobbigt ut.

Nu belönar jag mig / tröstäter jag och ska snart släpa mina skakiga stumben till tvättstugan. Typiskt bra fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar