Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2013-03-21

Kaosmorgon

Bild från dagiset igår

Vaknade i tid i morse, grabben kom och satte sig bredvid mig och sedan somnade jag... Vaknade en halvtimme senare och hade då betydligt mindre tid på mig än önskvärt för att hinna med allt. Skulle dessutom lämna ett par hjul till Pontus Kastemyr som ska ner å troligtvis köra dom på Paris-Roubaix. Eftersom jag är en lim-fantom så hade jag givetvis limmat fast crossdäcken något överjävulskt på fälgarna. Så det tog sin lilla tid att få loss dom kan jag lova. Fick loss däcken, slängde in ungar och hjul i bilen och drog iväg till dagis. Dit kom vi 5-6 minuter sent men ingen skada skedd. Sedan iväg till Kastemyrs för att lämna hjulen innan jag med ett tankstopp kunde styra bilen till jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar