Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-01-27

Morgonen lite snabbt

Men god morgon på dig...

Mörkt, kallt, öde och alldeles underbart

Uppvärmningen

Första fyran avklarad, gick ju fint

Andra fyran, börjar bli lite svettigt

Efter de två första vred jag på lite mer motstånd och gick från 5W/kg till 5.14W/kg, det brände till lite mer i benen efter det...

Sådärja, fyra fyror med fyra minuters vila mellan, det gick ju som en dans

Bonusfyra med gummiband. Eftersom jag tänkte åka Vasan lite halvfort så lär jag väl ha någon form av lokal kapacitet också i överkroppen. För att inte förfalla totalt har jag nu tagit med mina gummiband, som jag inte använt tidigare denna vinter, till klubblokalen. Nu klämde jag till med en vinglig fyra efter avklarat 4x4 på cykeln. När jag kört mig helstum så kollade jag på klockan som bara hunnit en minut in i fyran. Men det var givetvis bara att nöta på.

En snabbdusch efteråt kändes nästan nödvändigt en dag som denna

Buss till jobbet, satt längst bak som vi coolingar brukar göra

Återhämtning på jobbet..

2 kommentarer: