Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-01-29

Lördagzdags

God morgon Sverige,

Idag är det ju livestreamad cykelcross från VM klockan 11 (juniorer) och 14 (U23) för er som vill kika på sådant. Emil Linde representerar Sverige i junior och Jesper Dahlström i U23. Länkar hittar ni här: WK Veldrijden St. Wendel.
Barnen och jag ska ut och härja lite på gården nu på förmiddagen och sedan så ska jag spela innebandy för första gången på några år. Om man bortser från att jag ju faktiskt slagit några bollar med barnen och frugan ute på gården under sommaren. Känns som om jag borde hitta mina skor innan det sätter igång. 14-16 ska vi spela, får se hur pigga vi är efter en timmes spel... Om någon vill vara med så finns nog någon plats kvar, hör av er om ni vill vara med. På Britsarvsskolan sker slaget. Jag har träningsvärk i triceps och axlar efter fyran med gummibanden i förrgår, lär inte ha mindre träningsvärk imorgon. Men då i helt nya muskelgrupper.
Efter innebandyn ska jag vara barnvakt då frugan ska på festligheter med väninnor.

Vad har ni för storslagna planer för lördagen?

2 kommentarer: