Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-01-11

Jobbe

Jo men. Så är det. Sitter på Dalatrafik idag, imorgon, på torsdag och på fredag. Hade väl tänkt träna igår kväll, men eftersom jag saknar pannben, är gammal, blek, ful och talanglös så ställde jag in. Inställda träningar är också träningar! Idag är jag på jobbet nio timmar, skarvar på med styrelsemöte med Falu CK i klubblokalen och om jag fortfarande är vid liv efteråt så slår jag på stort och tränar på testcykeln där. Tänkte köra 300 W till utmattning igen. Mest för att jag saknar fantasi och att det är roligt att "tävla" mot mig själv. Ska försöka köra till fysisk utmattning denna gång och inte mental utmattning. Även om jag vet att det inte går, då hjärnan ( tack och lov )sätter stopp innan man ramlar ihop.
Vi kan väl säga så här istället; jag skall försöka flytta min mentala utmattningströskel på belastningen 300 W i kväll.

1 kommentar:

  1. Det får lura i dig själv lite placeboamfetamin!

    SvaraRadera