Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-01-03

Bättre!

Efter några dagar med gnäll om halsont, snor och hosta så är det lite bättre idag. Lite rethosta bara, men jag hoppas att det beror på att skiten är på väg ur kroppen nu. Har ju inte tid att vara sjuk hur länge som helst. Eftersom det är måndag idag känns det som min första arbetslösa dag. "Alla" går tillbaka till sitt men jag sitter här hemma med tre barn. Inget fel i det givetvis. Men jag behöver en sysselsättning, annars ruttnar jag. Fick dock nyss ett samtal om ett möjligt jobb med start omgående faktiskt. Så jag hoppas och tror på en snabb lösning där.
Ni kollade väl Jens blogg igår? Och såg att han körde den vanliga Zipphjulsförsedda vinterhojen? Han verkar, av bilderna att döma, ännu inte fått sina Dugast Diavolo. Dubbdäcken från Dugast. Men dom kommer väl snart får vi hoppas. Utpris på dom är 150 € / styck. Det gäller ju att rulla med stil, även under vintern.
Snart är det dags för mat här hemma och jag har lite småfix att stå i. Men vi hörs väl snart igen?

1 kommentar:

  1. Kör odubbat fram till VM, annars kör man som en kratta där. Sedan blir jag motionär och kör dubbat.

    SvaraRadera