Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-01-31

Dödssjuk - dag 2

Vaknade flera gånger i natt och åmade mig. Halsont, snor, huvuduvärk men ingen förhöjd kroppstemperatur idag! Siktar på jobb imorgon. Förhoppningsvis är halsen bättre imorgon, för att sitta i telefon hela dagen med halsont är nog inte det roligaste man kan göra.
Har spenderat en del tid nu på förmiddagen med Falu CK-grejer. Bland annat så har jag uppdaterat hemsidan, Facebooksidan, lagt in nya, betalda, medlemmar i ett litet register, jämfört inkomna medlemsansökningar mot inkomna betalningar på vårat bankgiro och annat kul!
Har mer på min Att göra-lista, men det känns onekligen ganska bra att minska den en aning. Nu lär jag göra mig fin för frugan kommer snart hem igen, på återhörande!

1 kommentar:

  1. Hässelby-ebolan har spridit sig till Falun. Passa ryggen också.
    Krya på dig.
    /J

    SvaraRadera