Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-08-20

Krisp på LLSM

Jens och jag körde ju banan för MTB SM i Marathon idag. Benen var sega. Igår hade jag sega ben och dålig rygg, idag var bara benen sega. Ett klart fall framåt. Varvet tog idag 3.12.29, vilket är en ganska långsam tid. Jämfört med tidigare klockade varv på banan. Snittpulsen blev 152 och maxpulsen 182. Jag var lite överklädd, så jag slapp frysa. Det syns nu på vissa ställen att banan används, det är nog fler än Jens och jag som är ute och tjuvtränar. Blev lite tam på slutet och började fantisera om en stor, röd, flaska med recovery i. När jag väl kom hem så var dock mjölken slut. Visst, man kan dricka recoveryn utan mjölk i. Men man kan också dricka Redbull utan vodka.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar