Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-08-24

Crossgrejer säljes

Jag har mer tubdäck för cross än jag behöver. Ska ju inte tävla i crosscupen i år, så det blev lite över. Därför vill jag sälja det som ligger här hemma och skräpar.
Jag har Dugasts tubdäck, som är världens bästa tubdäck för cross.
Typhoon Cotton (allround-däck) har jag i storlekarna 30, 32 och 34 mm.
Rhino Cotton (lerdäck med rivigare mönster) har jag i storleken 30 mm.
Pris:
675:- för Typhoon och 700:- för Rhino.

Jag har dessutom två uppsättningar cantileverbromsar som jag vill bli av med också. Ser ut som på bilden i form och färg, men i aluminium och med Spooky-loggan på ena bromsarmen.

Spooky Aluminium
Pris: 750:- / set
Vikt: 151 g / set inklusive bultar.
Det som inte ingår är bromsskor och vajer.

Om ni är intresserade så skicka ett mejl till henrik@cyclocross.se. Alla prylar är givetvis helt oanvända och nya från fabrik. Köparen står för frakten. Jag kan ta med grejerna till någon av de tävlingar jag själv skall deltaga i om ni så önskar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar