Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-08-24

Ebbah idag


Ebbah började dagen med årets morgonfrisyr. Foto: R


När Ronya åkt med Filip för att hämta Emily och också besöka biblioteket, passade jag och Ebbah på att smita ut på egna äventyr. Ebbah åkte kungligt i vår cykelvagn och jag fick möjligheten att röra lite på mina ben.


- Är det sant att man kan få en stöt av det här staketet?
Ebbah är frisläppt mellan en häst och en fårhage. Vi skulle träffa lite spännande djur, hade jag tänkt.


Men fåren var ungefär så här roliga. Trots intensivt prasslande med plastpåse, viftande med bröd och lockrop så tycktes gräset vara mer intressant idag.


Ebbah tyckte dock inte att det gjorde speciellt mycket att fåren struntade i vårt bröd. Och jag fick ju lite härlig dotter-pappatid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar