Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-08-28

God morgon Sverige

Läser att Kosovare Asllani vägrar tala med media. Nej, jag visste inte heller vem hon var innan jag läste det där. Kul att hon får utrymme i media i alla fall. Bra plan där. Kanske jag också skall gå ut med att jag vägrar prata med media. Skulle vara kul att synas lite i tidningarna igen.

Ute på gården jobbar de med lekprylarna. De brukar komma hit efter åtta, jobba i ungefär tre timmar och sedan försvinna. Så det som borde ha tagit en dag om de jobbat effektivt är nu inne på sin tredje dag. Gården har ju varit obrukbar för barnen, men nu ser det ut som om de kan börja testa nya gungsakerna och sanden ligger i högar i sandlådan.

Barnen är på dagis, jag har ätit frukost och Ronya har åkt till stan. Hjulet som jag skulle ha lämnat in igår är fortfarande här hemma. Galet. Jag har ju ekrar till det här hemma. Någonstans. Men det är som om någon tagit dom och gömt dom någonstans. Säkert jag själv. Så jag ska tokleta nu. Hittar jag dom så blir jag glad. Annars får jag fundera på hur jag gör inför morgondagen. Har lite cykelmekande i övrigt att stå i också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar