Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-08-27

Klingor i Titan


Klingorna nere till till vänster är mina. Titan. Svensktillverkade. Vevpartiet är inte mitt dock. Väger 587 gram med lager och allt. Fint ändå.

Edit 16:49:
http://www.hellore.se/EP01.html där finns lite info. Mattias gör klingor och bashguards i aluminium och titan. Kan kanske vara något för er crossare där ute. En titanbash tillsammans med en klinga med rätt antal tänder oavsett BCD och bultantal vore väl inte helt fel?
Bra priser också. Bli inte avskräckta om inte er storlek på klinga finns. Allt kan göras, bara att mejla honom och fråga. Glöm inte att hälsa från mig när ni gör det.

4 kommentarer:

  1. Nu får du lätta på sekretessen! Vad är det för prylar och var får man tag på dem...?
    /Joachim

    SvaraRadera
  2. Nu har jag redigerat inlägget och lagt till lite info.

    SvaraRadera
  3. 28-42 eller något special lite bättre? Kollade in ett par klingor han gjort i våras, verkar riktigt schyssta

    SvaraRadera
  4. Jag har 42-30. Tänkte prova detta.

    SvaraRadera