Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-04-25

Morgonnytt

Lance Armstrong skulle lägga in videoklipp i sin twitter. Det gick inte och istället stod det att man skulle kontakta avsändaren av filmen och be honom försöka igen. Lance Armstrongs e-postadress stod alltså plötsligt på hans Twitter. Ni kan väl bara gissa om han fick några nya mejl? Med 700.000 som officiellt följer det han skriver och säkert någon miljon som tjuvkikar.. Undrar om jag ska mejla honom också, och tipsa om att lacka över styrstams-plattan och höljestoppen?

Henric Wilert berättade igår att han var mycket nöjd och stolt över att ha blivit omnämd här på bloggen. Han satt och skakade när han såg sitt namn. Så jag gissar att Henric Wilert får en jobbig dag på cykeln idag om han läser detta före start. Stackarn kommer ju inte kunna koncentrera sig på cyklingen nu när jag skrivit Henric Wilert tre gånger.

Idag ska jag _nog_ på dop, så jag missar alla spännande tävlingar på den läckra banan. Att jag skriver nog beror på att Ronya blivit dödssjuk i en förkylning som det verkar. Just nu sover hon men vi får se hur läget är när hon kommer upp. Ungarna har dragit på sig snorigheter, igen. De hann ju knappt bli friska. Jag vägrar dock att bli sjuk igen. Just nu sitter ungarna och leker i Filips rum. På golvet denna gång. Jag ska styra upp lite havregrynsgröt åt oss tre som är vakna. På återhörande!

1 kommentar:

  1. Lycka till med dagen säger jag då, och krya på er till resten av familjen. Henric Wilert har det bra han, får hoppas det går bra för honom nu i helgen när så många mer vet vem det är då. :D

    SvaraRadera