Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-04-25

Det rullar på


Dagen alltså. Själv är jag väldigt trött. Skulle inte må dåligt av några timmars sömn. Efter grötfrukosten kom Filip med innebandyklubborna och ville spela. Ebbah var också med(!). Jag vill ogärna skryta, men jag var nog bäst i vardagsrummet. När bolltrollandet var över byggde jag en koja åt ungarna som de lekte i en stund. Nu har vi nyss varit till affären och handlat och stannade ute i solskenet när vi kom hem. Filip älskar att vara ute, och jag älskar Filip.
Har krävt snabba resultat från dagens tävlingar. Jens rapporterar om äckligt lite sömn och däck som limmats för några timmar sedan. Tur att det är någon timme kvar till start så limmet hinner torka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar