Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-04-16

Smågodis

Tänkte skriva om att bloggen tangerade rekordet för "helt unika besökare" igår. Men känner inte att jag har någon lust med det.

Visst är smörgåsrån, med smör och ost på, barnsligt gott?

Fick brev till mig idag, adresserat XC-Cupen, gissar att jag får ta på mig ansvaret för det sjunkande intresset för den. XC, CX, vad spelar det egentligen för roll? Det är ju bara bokstäver.

En medarbetare på Aftonbladet mejlade mig i förrgår. Det var kul. Lite roligare än lotterivinsterna och alla arv jag har att hämta ut.

Vi kör Öijer Vinter Marathon i mitten av januari, jag tänkte om när det gällde datum. Första helgen i Januari är det väl en massa jullovstrafik ute på vägarna. Det känns lite onödigt. Mitten på januri blir nog grymt bra. Företag som är intresserade av några få sponsorplatser kan höra av sig till mig.

2 kommentarer:

  1. Vad sa aftonhoran?

    SvaraRadera
  2. jag anmäler mig till Januaris tävling.... Får jag nummer 1 i startnummer????

    (ps. Gör en koll på firman om spons igen.
    Fan den som ger sig..

    SvaraRadera