Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-04-27

Kraftlös

Ingenting, så mycket fanns det i min kropp idag när jag skulle hem. Skitkroppen var helt slut och jag klev av cykeln i en backe. En asfalterad backe som säkert var 150-200 meter lång. Ett par gånger till var jag väldigt nära att stanna och kliva av på väg hem. Hade jag inte haft familjen så hade det blivit en lång hemresa.
För jag var verkligen slut som artist. Hade lika gärna kunnat lämna cykeln där ute och gått hem och lagt av med all tävlingscykling. Frustrerande är förnamnet.
Men ni vill inte höra gnäll. Det vet jag.

Har fått ett erbjudande om att köpa en begagnad digitalkamera via mejl. Hade tänkt mig att köpa nytt, för då är den min, bara min. Och jag vet att allt är fräscht. Men nu har jag chansen att få ganska mycket kamera för lite pengar. De begagnatannonser jag själv kollat på ligger inte så mycket lägre än nypriser hos näthandeln. Så därför hade jag tänkt nytt. Så plötsligt idag fick jag ett till erbjudande. En kompis som skall sälja sin begagnade. Så nu har jag två kameror att fundera mellan. Som om jag inte var nog velig redan innan...
Kameror och telefoner har jag tydligen väldigt svårt att bestämma mig för. Är det någon annan som vill skänka bort sin digitala systemkamera?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar