Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-04-22

Tävling: Vinn en fristart till Kolmårdsbiken


Nu har du chansen att vinna en fristart till Kolmårdsbiken, här i min blogg.

Allt du behöver göra är att skriva varför du tänker åka Kolmårdsbiken 9:e maj. Antingen via en kommentar(skriv då er e-postadress så jag kan kontakta er), eller via mejl till henrik@cyclocross.se. Ni behöver inte skriva en snyfthistoria, för jag kommer lotta ut fristarten. Vill bara att ni ska jobba lite för vinsten.

13 kommentarer:

  1. Nu är det dags att pumpa upp däcken och ställa mig på startlinjen igen ;)

    matlj280@gmail.com

    SvaraRadera
  2. För att få träffa dig så klart.

    SvaraRadera
  3. För att få revansch på förra året. Gjorde där min första start i ett mtb lopp. Visst inte riktigt vad jag gav mig in på. Det var otroligt varmt den dag, minst 25 grader. Tänkte bryta flera gånger, men slet mig ändå in i mål. Vilket var en skön seger. I år skulle jag vilja få uppleva skillnaden av att veta vad jag gör plus att jag är bättre tränad.

    SvaraRadera
  4. Varför åka? jo! för att se om vinterträningen har gett resultat. Det blir mitt första långlopp i livet och att dessutom göra det i kolmårdsskogarna med dess natursköna omgivningar känns som en självklarhet.

    Tjenixen.

    SvaraRadera
  5. Liselott Silwer (lotta.s@minpost.nu23 april 2009 kl. 13:21

    Jag har flera gånger vart på väg till detta lopp men hela tiden har det dykt upp hinder. I år ska det äntligen bli av! Det är dags att utmana Kolmårdsbackarna...

    SvaraRadera
  6. vill prova på den tävlingen har ej kört där förut.

    oskarsson_77@hotmail.com

    Ps: när är ut lottningen?

    SvaraRadera
  7. Oscar (the_great_swede@hotmail.com)24 april 2009 kl. 10:18

    Mitt första! hoppas på att lära mig mycket nyttigt inför framtida lopp

    SvaraRadera
  8. Hejsan

    Tävlingar är ju kalasbra motivation för att ge sig ut och träna, hur dåligt väder det än är!

    / Mattias, mattemann1@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Vill prova en MTBtävling

    fridau16@hotmail.com

    /Frida

    SvaraRadera
  10. Jag är ändå ute och cyklar.

    /Jörgen, jorgen_alfredsson(at)hotmail(punkt)com

    SvaraRadera
  11. För att se om vinterns hårdträning gett något resultat. Hoppas hoppas!

    / JOhan, eldrimner at gmail.com

    SvaraRadera