Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-04-23

Backhoppning


Vilken jävla sjuk sport. Jag gissar att den som uppfann sporten dog inlåst i ett madrasserat rum. Jag kan se det framför mig, hur sporten började. Några finnar på fyllan;
- 'Ska vi se vem som kan åka skidor utför det där stupet och se vem som flyger längst. Den som överlever och har flugit längst vinner.'
Okej om det hade varit mer som längdhopp i en svag lutning. Men att stå på ett par skidor, få upp farten till 100 knyck och flyga 130 meter utför ett stup.. Nä, jag vet inte riktigt jag. Ingenting för mig.
Är just nu på Lugnet och straffar kroppen. Behövde bara hämta andan. Nu ska jag försöka hämta min flaska som jag tappat någonstans. Tjipp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar