Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-04-29

Kolmårdsbiken

Från och med gårdagens träning har jag börjat se fram emot tävlandet. Innan igår har jag mest cyklat runt i ett mörker. Ni har väl inte glömt att anmäla er till Kolmårdsbiken? Bra, då ses vi där.
Var in på deras hemsida idag och läste PM. De asen har lagt ett spurtpris redan efter 11 km. I fjol hade det passat mig grymt bra. Men som formen varit nu, egentligen sedan bilkrocken, så önskar jag ett lugnt och behagligt tempo från start. Så blir det inte med ett spurtpris efter 11 km. Jag kan nästan sätta en peng på att Jesper Dahlström tar spurtpriset, vågar någon tippa något annat? Topp tre i mål får prispengar, såg att det ramlat in en hel del namn i listan över anmälda. Realistiskt borde jag kunna slåss om en topp fem. Men att hamna "in the money" är ju alltid lite extra skoj.

7:e maj är det faktiskt Dalaserie i Falun, gör nog en smygpremiär där för att se hur nummerlappen sitter.

1 kommentar:

  1. Gött, tävlingar är fin motivering de. Jag vann ju ingen fristart så kommer inte se mig på startlinjen men hoppas det går bra ändå. :D

    SvaraRadera