Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-07-12

Video från Mörksuggejakten, jobbpendling och nya äventyr!

Hej och god morgon, cykelvänner!

Se så glad jag var igår när jag nästan var hemma. Alltid lika skönt att komma hem igen och när det dessutom sker per cykel så blir det ju lite extra kul. Leendet till trots så var jag väldigt trött där. Tom på energi och sliten i benen. Det blev ju ändå nästan tre timmar cykling igår med inslag av väldigt hårt. Tempodräkten från 2009 var skoj att få lufta igen. Snabb var den ju också på Le Peloton och alla borde väl jobbpendla med tempodräkt?!

Idag kommer det inte bli någon cykling, utan idag tar jag en vilodag. Dom behövs tydligen dom också, vilodagarna. Istället blir det andra äventyr och det är ju alltid skoj. Mer om det imorgon!

Om ni missade min vlog från Mörksuggejakten så kan ni se reprisen nedan. Av kommentarer och gilla-markeringar att döma så gillas den av alla utom en. Man kan inte glädja alla som på denna jorden vandra...


Jag tänkte lägga ut en video med hela loppet också. Höjer det intresset väldigt mycket hos dig om det är med data så som puls, hastighet och sådant? För jag kan lägga ut den väldigt snart om det inte är med data i videon och det tar mycket mer tid att lägga på den infon i videon. Så då kommer den dröja längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar