Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-07-03

En fiskmås attackerade och bajsade på Linda!


Hej och god morgon!

Ny dag, nya möjligheter. Igår kväll körde vi ett gäng varv runt Ingarvet då det var traditionsenligt Ingarvet GP (Varje tisdag klockan 18, kom du också!). Jag började med en andraplats, sedan en fjärdeplats och efter det gick det inte alls på ganska länge. Mot slutet kunde jag dock vara med och ta lite poäng och faktiskt åkte jag inte hem segerlös heller. Det är skoj det där och lätt att bli trött.

När vi körde Ingarvet GP så kom en fiskmås och attackerade Linda och hennes tofs. Den slet i håret och bajsade henne på axeln. Jag missade när det hände, men fick i alla fall en bild på resultatet åt er:
Inga personer skadades i samband med attacken.

Så här ser jag ut genom passagerardörren på en bil.


Så där ser jag ut när jag vinner, åker i klungan och är stum efteråt.

Ha nu en härlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar