Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-07-27

Skön helg



Hej och god förmiddag!

Nej, jag har inte skaffat en ny bil. Den där såg jag när Viktor och jag körde Finnmarksturens bana i förrgår.

Igår vilade jag och idag ska jag köra ett väckningspass. Är riktigt laddad inför morgondagen men innan jag väcker kroppen så skulle vi tydligen till stranden. Prioriteringar. Ska dock köra väckningspass innan lunch för att sedan kunna skyffla i mig.

Gårdagens etapp på touren avbröts pga vädret och dagens har dom kortat ner till 56 km pga att vädret förstörde dom tänkta vägarna. Istället för tre berg idag så blir det bara avslutningsbacken.

Ska försöka färdigställa vloggen från Engelbrektsturen idag också. Mycket nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar