Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-07-15

Cykling runt Varpan och på Internet

Hej och god morgon!

Ny dag, nya möjligheter. Vaknade riktigt trött idag, vissa dagar är väl kanske så och förhoppningsvis så går det över snart. Jag brukar komma igång ganska snart på dagarna. Hur är det med er, är ni morgonpigga eller kvällsmänniskor?

Benen är lite slitna efter vandringen och sedan ett stenhårt Zwift-race i förrgår och ett lite längre race igår. Nu var det kanske inte jättelångt igår men jag satt 80 minuter på min Wattbike, själva loppet tog drygt 74 minuter och jag blev fyra med 280 watt i snitt.

Igår så cyklade vi alla runt sjön Varpan (ca: 14 km) med ett badstopp halvvägs runt, vid Österås badplats. När dom mörka regnmolnen närmade sig så jagade vi på hemåt igen och hann nästan hem innan det började regna.

Just nu har himlen öppnat sig och jag ska ta mig till jobbet. Vi hörs senare!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar