Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2019-07-10

Bra genrep/väckningspass igår


Hej och god morgon!

Det blev ett litet genrep igår, ett genrep inför kvällens race. Skillnaden var väl främst klassen på motståndet och att gårdagens tävling var hälften så lång som den kommer att bli i kväll. Jag hade helt okej ben och körde ner oss till fyra gubbar redan ute på det första av två varv. Ett par attacker senare och jag gick iväg solo med 5.8 kilometer kvar av dom 19.4 kilometerna vi skulle cykla. Lite längre än vad jag normalt skulle vilja köra solo, men jag ville testa lite och det gick ju vägen.

I kväll kommer jag högst troligt inte vara den som står för offensiven, istället blir det till att försöka hänga med så länge som möjligt.
Påminner om live-sändningen med start 19:00, tävlingen startar 19:10: https://www.facebook.com/gozwiftlive/videos/649832428867391/ 

Bra drag på 5 minuter igår, i kväll kan nog ett nytt Zwift-bästa tas... 336 watt på 20 minuter var också helt okej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar