Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-05-04

Inte så slitna barn

Regn och 5-6 grader varmt, klart att vi ska cykla!? Inställningen hos barn är något som fler vuxna borde ta efter. Ebbah var på Falu CK:s träning som idag bestod av tävlingsträning vid Åsbobacken. Innan start fick hon en släng av den där tävlingsångesten som gör att hon inte vill tävla, men jag lyckades lura henne ur det där ganska snabbt. Tur det, för hon gillar ju egentligen att cykla och hon gör det bra. Det är ju bara det där med att hon tror/tycker/känner att det bara är seger som räknas som blir lite jobbigt åt henne.

Jag hade pälsat på mig ganska bra för att inte behöva frysa. Dumt att bli kall nu känner jag. Nu ska jag gå och lägga mig, somna före 22 och sedan sova åtta timmar. Det kommer bli värt så mycket för min kropp!
Så, vi hörs imorgon då!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar