Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-05-13

Ideella timmar in på karma-kontot

Hej!

Igår var det ju en stenhård Dalacup, men det där har ni väl redan läst om? Annars, läs här: http://oijer.blogspot.se/2015/05/dalacupen-1-2015.html
Fick då frågan om det alltid var kul att arrangera Dalacup och hålla på och det är det givetvis inte. Det finns stunder då jag heller skulle ha gjort annat, men för det mesta är det bara kul.
Nu i morse ägnade jag mig åt del 2 av att arrangera Dalacup genom att spendera 1½ timme med att plocka ner alla skyltarna i regnet. Nu ska jag springa till bussen så jag hinner till jobbet också.

Glöm inte att idag är sista dagen för att vinna en av två fristarter till Långa Lugnet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar