Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-05-21

Första dagen som heltidsföräldraledig

Vad passar väl bättre på första dagen av långledigheten än att åka till jobbet!? Sällan har jag blivit så väl mottagen av kollegorna som när jag kom till jobbet idag.

Cake boss.

Anledningen till mitt besök var inte bara att bjuda på tårta, jag skulle också hämta mina saker. Det var nämligen lite svårt att få med mig allt när jag cyklade hem igår... Innan jag gick därifrån så satte jag upp en bild på mig själv så att de inte ska glömma bort mig. #Neverforget

Först var jag nere på huvudkontoret och sedan gjorde jag ett tårtbesök på kundservice där jag började min bana på bussfirman.Totalt blev det nästan tre timmar i förorten Borlänge idag.

Nästa helg är Långa Lugnet, glöm inte bort att anmäla er nu! Här kan ni läsa Långloppscupens Inför Långa Lugnet 2015, där banchef Stefan Carlsson svarar på lite frågor om banan och arrangemanget.

Jag har inte cyklat idag, men vunnit över sonen på NHL15 i två raka matcher. 7-3 och 4-3 (efter straffar). Imorgon tänker jag att jag ska hinna ut på en cykeltur. Har idag beställt ett par hjul som kommer göra min cykel drygt tre hekto lättare. På hjulen. Det blir kanon det, borde komma i början på nästa vecka med lite tur. Får väl se hur det går med stansningen. Har dock, helt på egen hand, tänkt ut att jag ska använda samma däck som nu eftersom dom däcksidorna redan är tätade.

Nä, nu ska jag planera träningen inför Långa Lugnet och sedan testa om jag kan koppla fler batterier till min Garmin VIRB så jag kan filma ett varv runt banan. Tänkte dock inte bjuda på den filmen pga konkurrenstekniska skäl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar