Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-05-20

Hejdå kontoret!

Idag var det sista jobbpendlingen på ett tag. Nu dröjer det ca: 229 dagar till dess att jag stämplar in igen.

Ser ni regnbågen? Okej, nej, den var inte helt lätt att se på bilden kanske.

Det var fint att cykla hem idag. Effektfulla moln på sidorna men solsken på mig hela vägen. Var dock trött och energitom. Det var lite som att jag väggat redan innan jag började cykla. Inte mycket kräm, men ganska så lite kräm.

Nu sitter jag med Frida i knät och bloggar, snart ska vi gå och sova. Välbehövligt för mig, eftersom jag kört med minimal sömn i inledningen på denna vecka för att hinna med allt. Idag städade jag ur kontoret så att någon annan kan sitta där till jag kommer tillbaka. Kändes nästan som att packa ihop för gott. Lämnar dock en låda med mina jobbsaker där, så jag har något att komma tillbaka till.

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Vilket fantastiskt väder att avsluta med!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra avslut igår och bra start idag. :)

      Radera