Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-05-16

Saftförsäljning och cykeltvätt


Hej kompis!

Idag har Ronya tagit med Emily och hennes kompis Nathalie och stuckit till Norrköping. Där ska det tävlas i discodans-SM. Emily har tävlat så bra att hon nu tävlar i guld-klassen, så det blir svårt att ta någon framskjuten placering. Men hon gör det nog väldigt bra ändå. Hon tränar typ mer än mig om veckorna.

Filip har sovit över hos en kompis och är nu och kollar på när den kompisen spelar match.

Jag har därför fått vara ensam med familjens småtjejer. Ebbah har länge velat sälja något och idag ställde vi ut ett bord vid vägen och så fick hon försöka sälja saft till alla cyklister, löpare och skidåkare som passerar här. Jag passade på att tvätta mina cyklar under tiden, det behövde dom då det var rätt skitigt för min MTB igår och det regnade ju på Dalacupen i tisdags.

Cyklarna blev rena och Lasse-farfar kom förbi och fyllde cykelflaskan med saft. I övrigt så gick försäljningen trögt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar