Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-04-28

Grispendling

Nej, benen var inte piggare än så där idag och då försökte jag ändå åka snabbt

Kallt satan i morse, termometern skröt med en minusgrad när jag gjorde mig i ordning för avfärd. Så jag fick lägga undan sommarhandskar och keps till förmån för vinterhandskar och mössa. Långärmat underställ fick grävas fram men skoöverdragen lyckades jag inte finna. Det blev ju lite kallt det där, med sommarstrumpor och utan skoöverdrag. Nu när jag kom fram till jobbet så fann jag mina skoöverdrag som jag tydligen lämnat här någon varm eftermiddag.
Känslan i benen just nu är att jag skulle vilja amputera dom. Men det kan ju bli svårt att cykla hem då, så jag får bita ihop och längta till morgondagens vilodag istället.

PS. Jag hade egentligen tagit en jättefin bild med morgondimma å så där, men råkade radera den. DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar