Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-04-23

Påskafton

Har spenderat större delen av dagen utomhus och bränt min hårbotten i det härliga solskenet. Ebbah och jag teamade ihop och stack ut före alla andra. Vi lekte lite överallt i kvarteret och en hel del med en av hennes kompisar från dagis. Natten var oskön då jag vaknade flera gånger av att jag hade ont, flera gånger av att en av de yngre gästerna vaknade och pep och ett otal gånger av att Ebbah låg på eller direkt mot mig. Efter ett tag gav jag upp kampen mot Ebbah och la mig med huvudet i fotändan så att jag i alla fall kunde ha överkroppen som jag ville. Min kära fru gav mig lite sovmorgon och efter ett par timmars ostörd sömn så känns faktiskt nacken bättre idag. Kanske helt bra imorgon?

Ebbah berättade stolt att hon var vuxen idag. Anledningen? Hon hade ju skor med snören på sig givetvis.

Vi (Ebbah) hojade en del

Ebbah har spenderat mycket tid på grannens studsmatta idag och lärt sig göra kullerbyttor på den

Där är den, solen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar