Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-04-06

Lergöksidioten

Jag vet inte hur Stefan hittar alla sidor och bilder som han hittar, och jag vill nog inte veta heller... Men denna blogg var ju lite för bra för att inte sprida vidare. Bloggar som är nischade blir ofta bra, om man är intresserad av det bloggaren skriver om eller om han eller hon skriver underhållande. Den här är ju det senaste på internet:
Lergöksidioten
Det var så kul att jag läste varenda inlägg och funderade på om jag kanske kunde hitta någon gök åt stackarn.

I mars tränade jag ju 28 timmar, det där för ni ju bok på. Men jag jobbade också 186 timmar. Utöver jobb och träning har jag haft annat för mig också, så det har varit lite mycket emellanåt. Tack och lov har jag en fantastisk fru, som fortfarande inte tagit ut skilsmässa! April skulle vara min lugna månad då jag skulle ladda batteriet inför nya utmaningar, men det ser ut som om jag kommer få lön också nästa månad. Två saker jag vill förbättra med mig själv; planera mera och bli bättre på att säga nej. Ingen träning idag, det har inte funnits ork till det. Troligtvis ingen träning imorgon heller, eller kanske ett kvällspass. Vore ju bra att underhålla gammelkroppen lite, men ibland kan vila vara nog så viktigt. Sömn har ju den senaste tiden inte direkt varit prio ett.
För övrigt anser jag att Sverige inte skulle ha skickat några plan till Libyen.

1 kommentar:

  1. 1 st idiot här.... Håll ögonen öppna. Gökar dyker upp där man minst anar det:)

    SvaraRadera