Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-04-20

Vad jag har gjort idag

Jag har väl bland annat klarat uppkörningen. Det i kombination med avklarade riskutbildningar och teoriprov gör att jag nu får köra bil på egen hand. Jag har tagit körkort som man säger. Även om man inte tar något körkort, man utför en förarutbildning och sedan får man väl gå och hämta ut den där förarlicensen någonstans. Men nu har jag i alla fall ett papper som jag kan anväda tillsammans med legitimation om jag vill köra bil någonstans! Ni behöver inte säga grattis, det går bra med "ÄNTLIGEN!" också.
Mer om det här lite senare, nu ska jag kolla på dagens träning som jag filmade. Också kul!

10 kommentarer:

  1. Klart man säger grattis. Lite fler vuxenpoäng så kommer snart könshåren oxå :-)

    SvaraRadera
  2. Bra Öijer, bara inte du blir fet och lat nu!

    /Baggy

    SvaraRadera
  3. Grattis är verkligen på sin plats. Grattis!

    SvaraRadera
  4. Det är väl ännu mer grattis över det hela att du äntligen tagit kortet nu jämfört med om du skulle tagit det för 10 år sen? Grattis pappsen!

    SvaraRadera
  5. Grattis! Jag har bilen för dig till salu just nu!

    http://www.blocket.se/varmland/Mazda_6_MPS_32771242.htm?ca=7&w=1

    SvaraRadera
  6. ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  7. Grattis och äntligen? Nä... Det var fan på tiden! Skjutsar du upp din beskärda del till tävlingarna nu då?
    Tänkte att det skulle vara skönt med en privatchaufför till min comebacksäsong ;)

    SvaraRadera