Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-04-29

Hej helg!

Vilodagen lider mot sitt slut. Måste passa på att tacka er som lämnade feedback på min blogg, det uppskattar jag verkligen. Familjen kom och hämtade mig från jobbet idag så vi åkte bussen hem tillsammans och väl hemma har det väl rullat på som vanligt. Barnen fick vara ute jättelänge (halv åtta!!!), det är ju ändå fredag. För er som för viktdagbok så vägde jag superlåga 68.4 i morse. Det har jag dock kompenserat med en kalorifylld fredag, så imorgon är jag nog tillbaka på jorden igen. Med besked. Stadig frukost, rejäl lunch, godis after work, middag, godis i present från jobbet och så har frugan bakat en Key Lime Pie i kväll så det går inte direkt någon nöd på mig här inte. Godiset från jobbet förresten, jag har nog aldrig ätit så pass fräscht lösgodis! Prima kvalité där minsann. Det är som om dom stått inne i en godisfabrik, tagit godiset från bandet, lagt ner det i påsen och gett det till mig några minuter senare.


Fredagsmusik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar