Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-04-01

Det tar sig

Två och en halv fyra på ca: 350 W, sedan tvingades jag ner till ca: 333 W för att kunna avsluta passet. Men det tar sig. Har gått ner några hekto i vikt också sedan februari så min W/kg har ökat. Nu gäller det bara att hålla mig frisk, lägga i en tyngre växel och öka kadensen så ska nog det här bli bra.
Idag är det första april och man får luras. Tyvärr är jag väldigt dålig på att luras och väldigt bra på att bli lurad, så det kan bli en ganska intressant dag. Att lura de som ringer till Dalatrafiks kundservice blir nog inte så populärt: 'bussen går kvart över..' och så går den prick. När de sedan ringer upp igen och frågar vart bussen är kan jag svara 'april april!'. Kan bli en rätt kul dag på jobbet ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar