Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-04-04

Ny design, doften av moped och matade änder

Jag har bytt design här på bloggen, ville ha det lite ljust och fräscht. Nu när det är vår och allt. Ny header, vit bakgrund och nya färger. Så vad tycker ni? Nu får ni vara ärliga.
Klicka på bilden för en exklusiv förhandsvisning av min nya bloggdesign, se den före alla andra!

Inga cyklar, skor eller barnvagnar i trapphuset. Det har Kopparstaden gjort klart för oss genom lapp-kommunikation. Men mopeder då? Okej, nu har man kanske till och med skrivit att man inte får ha något i trapphuset över huvudtaget. Men ändå. Doften av moped när man är på väg till morgontoaletten är ju bara guld värd.

Ni såg väl Flandern runt igår? Enligt många den mest spännande avslutningen på Flandern runt någonsin.
Jag såg den inte, jag var i Kålgårn och matade änderna istället. 

2 kommentarer:

  1. Inga cykla,r skor eller barnvagnar i trapphuset... För Er och era barns säkerhet... Gäller naturligtvis mopeder i allra högsta grad! Skriv bara vilken adress den finns så är den väck i morgon! :-)

    SvaraRadera
  2. Jens Westergren4 april 2011 kl. 23:19

    Jag var på barnkalas...

    SvaraRadera