Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2011-04-29

Hejdå Dalatrafik, hej Dalatrafik!

Ja, eller egentligen har jag ju varit anställd av Proffice sedan 1:a juli 2010 men jobbat åt Proffice på Dalatrafik från 1:a oktober till och med idag. Detta är faktiskt min sista ordinarie dag på Dalatrafiks kundservice och idag har jag skrivit på ett papper som gör mig Projektanställd hos Dalatrafik i 23 månader framöver. Detta är anledningen till att jag hastigt och mycket lustigt skaffade körkort. Fick ett erbjudande om jobb här som krävde körkort och eftersom jobbet både innebar högre lön och bättre arbetstider så la jag in en liten ansträngning.

Härlig himmel idag!

Att hitta på present till mig var tydligen inte svårt, en stor påse godis i en skål. Hade ärligt talat inte väntat mig något alls då jag ju fortfarande stannar inom Dalatrafik, men de var snälla nog att ge mig en gåva ändå.

Finaste presenten fick jag från Daltrafiks informationsansvarige, ett helt eget växel-klistermärke!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar