Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-06-21

Skuggarvstempot

Som ni ser åkte jag ganska kontrollerat, men med lite extra gaspådrag sista 7-8 minuterna.
Tider:
Sundbornsskylten 13:31
Darvells infart 24:14 (10:44)
Mål 30.56 (6:41)
Minns tyvärr inte vad jag haft för mellantider förut, men jag tror att jag var ganska långsam den första delen, snabb mittendelen och relativt långsam på slutet. Detta skyller jag på oljegruset som börjar innan Skuggarvssvackan. Utan oljegrus hade jag kanske varit 5 minuter snabbare under de sista 6.41. Tiden är ju faktiskt helt okej när man kollar listan. Speciellt med tanke på att jag är motionär nu och faktiskt inte hade någon vidare bra känsla idag. Jag har fler saker jag kan göra för att åka snabbare nästa gång, men det tar vi då. Jag var ju tex bara tre sekunder från Darvells personbästa idag.
Avrundade med lite 30 sekunders i Sjulsarvsbacken, också känd som SM-backen från landsvägs-SM 2008. På väg ner och hem mötte jag min mor och Lasse som bilade upp. Pratade till myggen var överallt och jag var tvungen att avvika för att få ha lite blod kvar till resten av veckan.
    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar