Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-06-16

Dagen är igång

Jag gillar hur Marks hjul verkligen slickar asfalten. Och hur fantastiskt fort hjulet kollapsar efter kollisionen.

Nog om den smällen. I morse hade jag sovmorgon till niotiden ungefär. Kalas för kroppen, som ändå inte känns speciellt sliten efter gårdagens långpass. Kanske känns värre när jag sätter mig på cykeln senare idag. Vägde 67.5 idag, mot 69.7 i söndags. Målvikten var ju 67.8 måndagen den 21:a. Så nu gäller det bara att hålla denna nivå, vilket kan vara nog så svårt. En så snabb viktnedgång tyder ju på att jag ligger på minus någonstans i kroppen och kroppen brukar justera sådan obalans på ett ganska effektivt sätt. Till exempel tänker jag just nu väldigt mycket på pizzabuffé till lunch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar