Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-06-28

Topp 5 - anledningar till att kliva av SM-linjet

Foto: Cyclesport.se Här ser ni sju killar som inte klev av linjeloppet i fredags, ser de glada ut? Nej, precis.

Topp fem - anledningar till att kliva av SM-linjet #5
- Om jag kliver av självmant så har jag inte blivit avhängd.
Topp fem - anledningar till att kliva av SM-linjet #4
- Jag kunde ta bilder på täten att ha i bloggen.
Topp fem - anledningar till att kliva av SM-linjet #3
- Jag kunde avvika i tid för att hinna hem och fira midsommar med familjen.
Topp fem - anledningar till att kliva av SM-linjet #2
- Jag slapp bli så där trött och sliten som många andra blev. Se bara bilden ovan för exempel.
Topp fem - anledningar till att kliva av SM-linjet #1
- Jag fick chansen att se Sveriges bästa cyklister göra upp om den blågula tröjan och snacka skit med de andra åskådarna.

Jag fick förresten SMS från Fredrik Ericsson igår angående slungan som jag skrev om igår. Det var nämligen hans slunga som jag hittat, och så här skrev han i sitt SMS till mig:
"Din analys var klockren... Stor-Steve hade precis attackerat så jag hann bara slita åt mig en flaska, en coca cola, en gel och en kanelgiffel ;-)"

1 kommentar: