Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-06-04

Banan

Har spenderat dagen med att ha lämnat ungarna på dagis, ursäktat mig för att jag inte svarade när Stefan ringde mig halv sju i morse, felsökt vår digitalbox, gjort några prov, sytt i ett linne, skickat Falu CK-mejl till massorna och inte uppdaterat min blogg.
Ebbah väckte mig vid tre i natt, vid halv fyra gav jag upp och tog henne till vår säng. Där låg hon och väckte mig ett antal gånger till någon gång efter sex. Jag är och var verkligen väldigt trött men lyckades få iväg ungarna till dagis till slut. Ringde då upp Stefan som ringt mig under morgonen. Tydligen så hade han punkterat på Jungfruberget då och behövde hjälp. Så för hans skull har jag nu justerat mina telefontider och kommer i fortsättningen ha öppet också på fredagmorgonen från halv sex ungefär.
Ronya ringde kundtjänsten hos Tele2 för att en av våra boxar fungerar inte och vi har två(!) ickefungerande kort till dessa boxar. En väldigt frågvis person i kundservice kunde inte göra ett skit mer än att skicka oss en scartsladd (vi VET att det inte är den det är fel på..). Vi måste iaf testa den och sedan ringa igen om boxen fortfarande inte fungerar. Värt, som väl ungdomarna säger.
Har också gjort några prov idag (jodå, tre stycken..) med goda resultat.
I Falu CK har jag hand om anmälningarna till landsvägs-SM, så jag skickade ut mejl om det, uppdaterade också vår Facebooksida om samma sak. Missade givetvis att nämna servicebilar med personal också. Sånt är ju alltid bra att ha och kul om man slipper trassla med det dagen innan SM. Så jag lär väl göra om proceduren. Finns det några sugna bilförare/mekaniker som läser detta?
Ber om ursäkt för att ni fått vänta ända till nu med blogginlägget. Men dagen har ju inte varit så där jätteinspirerande direkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar