Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-04-18

Fox 2010

Lite nytt om Foxgafflarna inför 2010 http://www.bikeradar.com/news/article/fox-racing-shox-2010-launch-21272?CPN=RSS&SOURCE=BRGENHOME Bland annat får de ner vikten till 1.43, så nästa år kommer väl alla åka med Foxgafflar.

Mjölbybiken idag för de unga och hungriga. Själv är jag hemma, ska försöka få liv i gammelkroppen. Visst, tävling är kanske bästa träning. Men nu med familj och barn så tränar jag hellre hemma än reser långt och betalar dyrt för träningen. Min förhoppning är att jag ska vara snabb i slutet på maj. Dit är det en månad så jag har ingen panik. Ska ut och leka med Jens idag. Kanske Jone också, om han orkar ut.

Jag borde verkligen inte skriva detta, men Ebbah har sovit hela nätterna de senaste dagarna. Men bara för att jag nu skrivit det vaknar hon väl några gånger i natt.

1 kommentar:

  1. 1430g är ju fortfarande tyngre än Magura Durin SL och DT XRC LTD, tyngre än Lefty OPI och en vanlig Fattygaffel med. Tror inte alla kommer köra Fox nästa år men kanske fler då det blivit en hel del färre i år emot innan.

    SvaraRadera