Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-09-04

Cyklat igen och loppis!


Hej och god morgon!

Sådär ja, 30 minuter tränat på två veckor. Vilken atlet. Jösses ja, det finns lite att förbättra just nu men idag tänkte jag också att jag skulle cykla. Så vem vet, jag kanske dubblerar träningsmängden idag. Foten blir jättesakta och kanske säkert bättre i alla fall. Även om jag inte märker skillnad från dag till dag så är den ju bättre nu än för en vecka sedan. Har fått låna en laser av Limpen också att stråla foten med.

I slutet där var jag uppe i 300 watt i topparna, det kändes faktiskt riktigt bra att se dom siffrorna igen även om jag inte riktigt kände igen puls/watt-relationen då jag bara behöver titta på cykeln nu för att få puls.

På söndag är det loppis här i Stennäset och så även hos mig. Kommer då att sälja lite cykelgrejer också så passa på att komma hit mellan 10-13. Det kommer liksom vara en hemma-hos-loppis så kom till vårt kvarter och vandra runt lite.  Kom och köp! Bor ni här i stan så kan ni få köpa jultidningar av Ebbah också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar