Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2020-09-15

Skadad, sjuk och Bakken!

 


Hej och god morgon!

Foten börjar bli bättre, den tog ett stort steg (!) i helgen. Det är ju positivt. Å andra sidan så blev jag sjuk igår kväll, men det är väl lika bra att ta både sjukdom och skada på en och samma gång. Så idag får jag jobba hemma med mina symtom. 

Helgen som var så hängde vi på Bakken i Danmark, gungor och karuseller är kanske inte min kopp med the men det är ju kul för barnen så det blev en lyckad dag ändå. Mitt problem är att jag blir illamående av att sitta i en vanlig gunga i en lekpark så attraktioner som den på bilden är bara att glömma. I några av attraktionerna skulle man ha munskydd, så jag har faktiskt en selfie på oss med munskydd också men sådant där irriterar mig lite också så den får ni inte. Vill ni se folk med munskydd så kan ni kolla på touren.

Har inte cyklat sedan i torsdags och lär inte cykla på några dagar till nu. La annars ut detta på Instagram igår morse när jag hade hopp. Det vänder snabbt i hockey!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar